Author: c***a
Date:
Review: Jag är väldigt nöjd med mina beställningar från SHEIN. Kläderna såg ut ungefär som på bilderna och passformen var bra på de flesta plaggen. Materialet varierar beroende på produkt, men många av kläderna kändes bekväma och prisvärda. Jag tycker särskilt om att det finns ett stort utbud av olika stilar, så det är lätt att hitta något som passar ens egen smak. Leveransen tog lite tid, men paketet kom inom den förväntade tiden och allt var väl förpackat. Storleksguiden hjälpte mycket när jag skulle välja rätt storlek, men jag rekommenderar ändå att läsa recensionerna från andra kunder innan man beställer. En annan positiv sak är att priserna är låga jämfört med många andra butiker, vilket gör att man kan köpa flera plagg utan att det blir alltför dyrt. Samtidigt märks det ibland att vissa produkter inte har samma kvalitet som dyrare märken, men med tanke på priset tycker jag att de flesta varorna är värda pengarna.
Färg: Vitt
Storlek: 38